Klantenservice

AFREKENEN

Je kunt bij Designlinq.nl op veel manieren afrekenen:

  • met iDeal
  • Bancontact / Mr. Cash (alleen België)
  • Giropay en SOFORT Banking (alleen Duitsland)
  • Met Creditcard (Visa, MasterCard en American Express)
  • Betalen na ontvangst via Multi Safe Pay
  • Betaling met PIN bij afhalen in ons magazijn in Bavel (N-Br.)
  • (Deel)betaling met punten uit het American Express Rewards programma (alleen voor American Express kaarthouders)
  • 50% aanbetaling per iDeal bij order en 50% betaling per iDeal (of reguliere overboeking) bij levering. Dit geldt alleen bij zakelijke orders vanaf € 1.815,- incl. BTW (€ 1.500,- excl. BTW)

RUILEN/RETOURNEREN

Als je aankoop niet bevalt dan kun je het product binnen 14 dagen na aankoop aan ons retourneren. De kosten voor de retourzending zijn dan voor jouw rekening. Het retourneren van een product dat speciaal voor jou op maat is gemaakt of samengesteld is helaas niet mogelijk.

Voor meer informatie over de retourprocedure, kijk dan onder het kopje 'Ik wil een product terugsturen' bij de Veel Gestelde Vragen in de footer van onze site.

PRIJZEN & AANBIEDINGEN

Alle prijzen op de site worden standaard groot weergegeven inclusief 21% BTW.
Daaronder staat de prijs in het klein weergegeven exclusief BTW.

Als wordt ingelogd als bedrijf (Kvk en BTW nummer verplicht) krijg je alle prijzen exclusief BTW te zien en wordt op de rekening de BTW ook separaat aangegeven. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van schrijffouten en prijswijzigingen.

Alle aanbiedingen zijn geldig tot de aangegeven einddatum en zolang de voorraad strekt.

BEZORGEN & MONTAGE


  • Alle leveringen in Nederland en België worden GRATIS BEZORGD
  • Tegen meerprijs (op aanvraag) kunnen meubels worden gemonteerd en worden verpakkingen afgevoerd. Hiervoor wordt in overleg een vaste datum overeengekomen
  • Tegen meerprijs (op aanvraag) kan verlichting worden aangesloten en geplaatst/opgehangen (en worden verpakkingen afgevoerd). Hiervoor wordt in overleg een vaste leverdatum overeengekomen
  • Orders kunnen in overleg ook zelf worden afgehaald in ons magazijn. Hiervoor wordt een éénmalige korting van 3% op het netto factuurbedrag verleend
  • Bij ieder product staat de verwachte levertijd aangegeven. Deze levertijd kan variëren van 1 à 2 werkdagen (voorraadartikelen) tot maximaal 8 weken (voor grote, speciaal gemaakte producten)

KLANTENSERVICE

Onze persoonlijke klantenservices staat op werkdagen van Ma - Vr 9:00-17:30 voor je klaar met advies en informatie en de antwoorden op al je vragen. Wij zijn bereikbaar via:

  • Email: info@designlinq.nl (responstijd op werkdagen binnen 24 uur)
  • Telefoon: +31 (0)10 307 4119 Ma - Vr 9:00-17:30

BEZOEK SHOWROOM

Je kunt op afspraak langskomen in één van onze showrooms in Rotterdam of Amsterdam. Dit kan op werkdagen maar eventueel ook op zaterdag of in de avonduren Hier kunnen wij je dan de producten tonen waarin jij geïnteresseerd bent of kunnen wij een intake gesprek voeren voor het maken van een interieurontwerp of lichtplan.

Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice: +31 (0)10 307 4119 of info@designlinq.nl

Vaak is het ook mogelijk om samen met ons een bezoek te brengen aan de showroom van onze leveranciers om ze een overzicht te krijgen van een complete collectie. Ook hiervoor kun je per telefoon of mail een afspraak met ons maken