Bezorgen

LEVERTIJD

Bij Designlinq.nl streven wij er naar om de bezoekers van ons online warenhuis de grootste en meest complete collectie aan te bieden. Dit betekent niet alleen het complete productprogramma van die merken, maar vaak ook alle uitvoeringen waarin die producten leverbaar zijn.

Hierdoor kunnen levertijden sterk variëren; van 1 a 2 werkdagen (voorraad artikelen) tot 5 a 10 werkdagen (voor producten die onze leveranciers op voorraad hebben) of periodes van meerdere weken voor producten met een speciale kleur of bekleding of voor producten die speciaal op maat gemaakt worden.

Om je optimaal te informeren over de levertijd van het product van jouw interesse geven wij de levertijden per product op de productpagina aan.

Vanzelfsprekend streven wij er altijd naar om de door jou gewenste levertijd te realiseren. Neem daarom altijd even contact met ons op als de indicatieve levertijd op de productpagina voor jou niet past.

BEVESTIGING

Na bestelling ontvang je van ons op werkdagen binnen 24 uur een mail met daarin de verwachte leverdatum van de door jou geplaatste bestelling zodat je optimaal bent geïnformeerd. Mocht je bestelling om enige reden vertraging oplopen dan zullen wij altijd trachten je daarover tijdig te informeren.

Voor grotere bestellingen of bestellingen van producten in een speciale kleur of bekleding of op maat gemaakte producten nemen wij altijd contact met je op om e.e.a. af te stemmen.

Dit gebeurt ook voor levering van producten die wij voor je moeten monteren of 'inhuizen'.

AFLEVERADRES

Tenzij anders is aangegeven gebruiken wij het opgegeven factuuradres als afleveradres.

Mocht je de bestelling op een ander adres dan het factuuradres willen laten afleveren dan kan dat door rechtsboven onder het kopje afleveradres te klikken op wijzig afleveradres en dan het door jou gewenste afleveradres in te vullen

VERZENDKOSTEN

Wij leveren alle bestellingen GRATIS bij je af!
Dit geldt voor alle leveringen in zowel Nederland als België.

Voor leveringen buiten Nederland en België, worden extra verzendkosten berekend.

LEVERING

Je bestelling kan op verschillende manieren worden geleverd en kan verschillen per product. Levering van kleinere producten/pakjes met afmetingen die binnen het Post.NL systeem kunnen worden afgehandeld laten wij leveren door Post.NL.

Je kunt de levering van pakketjes met Post.NL volgen met PostNL Tracking. Wij sturen je op het moment van verzenden een mail ter bevestiging van de levering met daarin het betreffende Track & Trace nummer. Dit geldt ook voor leveringen in België.

Wij doen 2 afleverpogingen, daarna wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeleverd. Je kunt het pakket daar zelf afhalen.

Alle grotere producten of zendingen worden door een speciale bezorgdienst geleverd en staan soms ook op pallets. Voor deze leveringen nemen wij separaat contact met je op voor het afstemmen van de afleverdatum

Wij kunnen de door jouw bestelde meubels ook bij aflevering monteren. Je kunt dit aangeven bij je bestelling waarna wij contact met je zullen opnemen voor een prijsopgave en het afspreken van een mogelijke datum daarvoor.
Deze service bieden wij ook aan voor verlichting die wij kunne monteren, bevestigen en aansluiten.

Je kunt je bestelling ook zelf ophalen in ons magazijn in Bavel (N-Brabant). Wij bieden je hiervoor een éénmalige korting aan van 3% over de netto bestelwaarde van je order excl. BTW.

Je vindt alle afleveropties onderaan de bestelpagina in de winkelwagen in stap 1 van het bestelproces.