Advies nodig of een andere vraag?
Neem contact op met onze klantenservice:
In onderstaande rubrieken vindt je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat jouw antwoord er niet bij? Neem contact met ons op.
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel Designlinq.nl als andere partijen kunnen cookies plaatsen.
Waar worden cookies voor gebruikt?Met behulp van cookies zorgt Designlinq er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds weer dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren, b.v bij het inloggen op je account. We maken het navigeren op onze website hiermee makkelijker voor je.
Als je een product wilt bestellen klik je gewoon op de knop ‘toevoegen aan winkelwagen’ nadat je de door jou gewenste kleur en uitvoering (indien van toepassing) en het door jou gewenste aantal hebt aangegeven. Je bestelling komt dan in je winkelwagen waarna je kunt kiezen om verder te winkelen of om af te rekenen. In dat bestelproces kun je in stap 1 in de winkelwagen ook aangeven hoe je jouw bestelling geleverd wilt hebben.
Als je wilt afrekenen kom je automatisch in het betaalmenu dat je stap voor stap kunt doorlopen.
Je kunt daarbij kiezen uit de diverse door ons aangeboden betalingsmethoden.
Nadat je de door jou gewenste betalingsmethode hebt gekozen krijg je in stap 4 (Bevestigen) alle gegevens te zien van je bestelling die je hebt ingevuld of aangevinkt. Na zorgvuldige controle kun je vervolgens jouw bestelling definitief maken door op de knop ‘Afrekenen’ te klikken.
Hiermee maak je de bestelling definitief en aanvaard je de daarbij behorende Algemene Voorwaarden.
Uiteindelijk kom je op de pagina waarop je jouw betaling verder kunt afhandelen.
Als je als bedrijf bestelt krijg je de mogelijkheid om bij grotere bestellingen van één specifiek product of merk een speciale korting te krijgen op die bestelling met een op maat gemaakte offerte. Deze offerte kun je zelf online genereren door de producten van jouw voorkeur te plaatsen in de OFFERTE LIVE!© module door op de knop 'Toevoegen aan Offerte Live!' te klikken.
Om als bedrijf te kunnen bestellen en voor een zakelijke korting in aanmerking te komen moet je een zakelijk account hebben aangemaakt met vermelding van een geldig kamer van Koophandel nummer.
Na acceptatie van de offerte en het daaraan gekoppelde bestelbedrag kun je ook jouw zakelijke bestelling verder afhandelen via de hierboven aangegeven stappen in het bestel-en betaalproces.
Alle prijzen op de site worden standaard groot weergegeven inclusief 21% BTW.
Daaronder staat de prijs in het klein weergegeven exclusief BTW.
Als wordt ingelogd als bedrijf (Kvk en BTW nummer verplicht) krijg je alle prijzen exclusief BTW te zien en wordt op de rekening de BTW ook separaat aangegeven.
De prijzen van speciale aanbiedingen, acties en promoties zijn geldig tot de aangegeven datum en zolang de voorraad strekt. Indien er bij een aanbieding niet wordt vermeld tot wanneer de speciale prijs geldig is dan geldt deze aanbieding zolang deze op de site wordt weergegeven.
Daarna kan er geen gebruik meer worden gemaakt van die speciale prijs of aanbieding.
Mogelijke kortingscodes, vouchers of andere kortingen kunnen nooit worden gebruikt in combinatie met speciale aanbiedingen en acties of met de speciale zakelijke korting via OFFERTE LIVE!©
Alle prijzen zijn onder voorbehoud van schrijffouten en prijswijzigingen.
Alle aanbiedingen zijn geldig tot de aangegeven einddatum en zolang de voorraad strekt.
De indicatieve levertijd staat aangegeven bij ieder product op de productpagina
Na bestelling ontvang je van ons op werkdagen binnen 24 uur een mail met daarin de verwachte leverdatum van de door jou geplaatste bestelling zodat je optimaal bent geïnformeerd. Mocht je bestelling om enige reden vertraging oplopen dan zullen wij altijd trachten je daarover tijdig te informeren.
Vanwege de breedte van onze collectie en het grote aantal uitvoeringen waarin wij de producten aanbieden én het feit dat producten ook speciaal voor jou gemaakt kunnen worden, kunnen levertijden sterk variëren.
Producten die wij op voorraad hebben leveren wij binnen 1 a 2 werkdagen en binnen 5 a 10 werkdagen leveren wij producten die onze leveranciers op voorraad hebben.
Voor producten met een speciale kleur of bekleding of voor producten die speciaal op maat gemaakt worden kunnen de levertijden per leverancier variëren van 8 tot soms 15 weken.
Vanzelfsprekend streven wij er altijd naar om de door jou gewenste ideale levertijd te realiseren. Neem daarom altijd even contact met ons op als de indicatieve levertijd op de productpagina voor jou niet past.
Alle bestellingen die je plaatst bij Designlinq worden vanaf €500,- GRATIS BEZORGD
Dit geldt voor alle leveringen in zowel Nederland als België.
Voor leveringen buiten Nederland en België worden extra verzendkosten berekend.
Meubels kunnen bij levering ook door ons gemonteerd worden en verlichting kan door onze vakmensen worden gemonteerd, opgehangen en aangesloten.
De kosten voor deze montage zijn voor rekening van de klant en worden altijd van te voren met je afgesproken en vastgelegd zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.
Er zijn zeven verschillende betaalmogelijkheden:
De ontvanger van de betaling is Designlinq
Bij betalen na ontvangst via Multi Safe Pay wordt de factuur verzonden door Multi Safe Pay en betaal je ook aan Multi safe Pay.
Bekijk voor meer informatie hierover de aparte pagina over Multi Safe Pay.
Je bestelling kan op verschillende manieren worden geleverd. Dit kan verschillen per product.
Leveringen van pakjes met normale afmetingen worden meestal bezorgd door POST.NL
Je kunt de levering van pakketjes met POST.NL volgen met Post.NL Tracking.
Wij sturen je op het moment van verzenden een mail ter bevestiging van de levering met daarin het betreffende Track & Trace nummer. Dit geldt ook voor leveringen in België.
Wij doen 2 afleverpogingen, daarna wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeleverd. Je kunt het pakket daar zelf afhalen.
Alle grotere producten of zendingen worden door een speciale bezorgdienst geleverd en staan soms ook op pallets. Voor deze leveringen maken we meestal een afspraak met je waarin we de leverdatum en vaak ook het gewenste tijdstip met je afspreken zodat je op de levering bent voorbereid.
Wij kunnen de door jou bestelde meubels ook bij aflevering monteren. Je kunt dit aangeven bij je bestelling waarna wij contact zullen opnemen voor een prijsopgave en het afspreken van een mogelijke datum daarvoor.
Deze service bieden wij ook aan voor verlichting die wij vakkundig kunnen monteren, bevestigen en aansluiten.
Je kunt je bestelling ook zelf ophalen in ons magazijn in Bavel (N-Brabant). Wij bieden je hiervoor een éénmalige korting aan van 3% over de netto bestelwaarde van je order excl. BTW.
Je vindt alle afleveropties onderaan de bestelpagina in de winkelwagen in stap 1 van het bestelproces.
Voor leveringen in België hanteren wij dezelfde bestelwijzen als voor leveringen in Nederland.
Verpakt per 2 of 4
Als bij een product staat aangegeven dat het per 2 of 4 verpakt is, is dat altijd in één en dezelfde kleur of uitvoering, tenzij anders wordt vermeld. Dit is tevens de minimale besteleenheid voor dat product.
Ja, je betaling wordt afgehandeld door Multi Safe Pay via een beveiligde verbinding (SSL). Ook de persoonlijke gegevens die je verstrekt in het bestelproces komen binnen via een beveiligde verbinding (SSL) en zijn dus alleen voor Designlinq toegankelijk.
Ja dat kan via Multi Safe Pay na een goedgekeurde credit check die binnen enkele seconden plaatsvindt nadat je voor deze betaalmethode hebt gekozen. Designlinq berekent je voor deze extra service geen kosten. Voor meer informatie over deze extra service kun je hier klikken..
Achteraf betalen is ook voor onze klanten in België mogelijk
Als je weet welke betalingsmethode je wilt gebruiken dan kun je de bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Als bij je eerdere pogingen het betalingsproces niet is afgerond heeft er geen betaling plaatsgevonden.
Vergeet bij betaling via iDeal na het doen van de betaling niet op de knop ‘betaling afronden’ te klikken. Als je dat niet doet kan het zijn dat je geen automatische bevestiging van je bestelling van ons ontvangt.
Neem uiterlijk 14 dagen na het plaatsen van je bestelling contact met ons op, bij voorkeur per
Email: [email protected]
Als je het ordernummer doorgeeft en aangeeft dat deze bestelling geannuleerd kan worden, dan veranderen wij dit in ons systeem. Wanneer wij deze verandering doorvoeren, ontvang je een email ter bevestiging van annulering van de order.
Het voor het product betaalde bedrag wordt, inclusief eventueel berekende verzendkosten, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de aankoopovereenkomst teruggestort op je rekening.
Je kunt afzien van de koop door ons daarover binnen 14 dagen na ontvangst van het product hierover schriftelijk te informeren óf door de producten binnen deze termijn aan ons te retourneren overeenkomstig de onderstaande voorwaarden.
Indien je ons vooraf op de hoogte brengt van je voorgenomen retourzending heb je na het versturen van jouw bericht nog eens 14 dagen de tijd om het product aan ons op te sturen.
Je kunt hiervoor het gebruik maken van dit modelformulier.
Na ontvangst van dit formulier sturen wij je op werkdagen binnen 24 uur een ontvangstbericht per mail.
Het product moet in principe onbeschadigd en in oorspronkelijke staat teruggestuurd worden, compleet met alle toebehoren en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
Stuur ook, indien mogelijk, een kopie van de factuur mee en informeer ons, als je dit wilt, over de reden waarom je het product terugstuurt. Met deze informatie kunnen wij ons aanbod en dienstverlening verder voor je verbeteren.
Mocht een door jou geretourneerd product door jouw toedoen beschadigd zijn dan zullen wij hiervoor een redelijke schadevergoeding in rekening brengen en dit bedrag inhouden op het door jou betaalde en door Designlinq terug te betalen bedrag voor dat product. De hoogte van de schadevergoeding hangt af van de ernst van de ontstane schade aan het product.
De kosten van deze retourzending zijn voor jouw rekening.
Alle retouren moeten worden verstuurd aan:
Designlinq bv.
T.a.v. Marcel Kivits
Ambachtsweg 4
4854 MK BAVEL
Als je het product aan ons hebt verstuurd, vragen wij je ons daarvan nog dezelfde dag per E-mail op de hoogte te stellen. De melding van het retour zenden is de feitelijke ontbinding van de koopovereenkomst die je bij het bestellen van dat product bent aangegaan.
Na ontvangst van jouw Email m.b.t. de verzending wordt het voor het product betaalde bedrag, inclusief eventueel berekende verzendkosten, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst, teruggestort op je rekening.
Het bedrag wordt met eenzelfde methode terugbetaald, als waarmee de aankoop in eerste instantie is gedaan (voor zover technisch mogelijk).
Producten die speciaal voor jou op jouw wensen worden gemaakt kunnen NIET worden gertourneerd.
Om hierover misverstanden en teleurstelling te voorkomen adviseren wij je om gebruik te maken van onze stalenservice (voor bekleding, vloerkleden en materiaal) of in één van onze showrooms de kleur of uitvoering te bekijken en gezamenlijk vast te leggen.
Producten die je hebt besteld als Zakelijke Klant kunnen niet worden geretourneerd.
Je kunt een product binnen 14 dagen na de afleverdatum ruilen. Je moet het dan retour sturen naar
Designlinq bv.
T.a.v. Marcel Kivits
Ambachtsweg 4
4854 MK BAVEL
Het product moet in principe onbeschadigd en in oorspronkelijke staat teruggestuurd worden, compleet met alle toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
Stuur indien mogelijk een kopie van de factuur + bank-/ gironummer mee en informeer ons, als je dit wilt, over de reden waarom je het product wilt ruilen en welk product je daarvoor in de plaats wilt ontvangen.
De kosten van het retour zenden zijn voor jouw rekening, de kosten voor het toezenden van een ander product nemen wij voor onze rekening
Je kunt het om te ruilen product sturen aan:
Designlinq bv.
T.a.v. Marcel Kivits
Ambachtsweg 4
4854 MK BAVEL
Zodra wij het om te ruilen product hebben ontvangen zullen wij je het door jou gewenste, nieuwe product aan je toesturen.
Mocht het door jou geretourneerde product door jouw toedoen beschadigd zijn dan zullen wij hiervoor een redelijke schadevergoeding in rekening brengen. De hoogte van de schadevergoeding hangt af van de ernst van de ontstane schade aan het product.
Designlinq is primair gericht op de zakelijke markt, maar wij leveren ook aan particulieren waardoor de site geschikt is voor gebruik door zakelijke én particuliere gebruikers.
Als je zakelijk wilt bestellen en gebruik wilt maken van de voordelen die zakelijk bestellen biedt kun je een zakelijk account aanmaken waarop je een geldig Kamer van Koophandel nummer in moet voeren en een BTW nummer.
Je kunt dit doen op de pagina 'Mijn Account' onder het kopje 'Zakelijk Bestellen'.
Zodra je ingelogd bent worden alle prijzen exclusief BTW getoond en wordt de BTW ook separaat weergegeven op je factuur.
Met dit account kun je ook je eigen Moodboard maken (en bewaren) en kun je met de module OFFERTE LIVE! je eigen offerte maken en zo een interessante korting krijgen.
OFFERTE LIVE! Is een tool waarmee je als zakelijk gebruiker je eigen, persoonlijke offerte kunt maken.
Als je bij de producten van jouw keuze op de knop 'Toevoegen aan Offerte Live!' klikt, rekent het systeem automatisch uit of en hoeveel korting je op die bestelling van ons krijgt.
Deze korting wordt dan over het totaalbedrag van jouw bestelling berekend en getoond als offerte.
Als je akkoord bent met het netto bestelbedrag op je offerte klik je op de knop 'Offerte akkoord'
Jouw korting wordt dan automatisch afgetrokken van het bruto bedrag van je bestelling en weergegeven in stap 1 van het afrekenproces waarna je dit proces verder kunt doorlopen en kunt afrekenen.
Of je korting krijgt hangt af van het bedrag dat je per merk bestelt. Dit bedrag kan variëren per merk.
De hoogte van die korting is eveneens afhankelijk van het bestelde bedrag per merk.
Ja, je kunt als particulier ook bij ons bestellen, mét en zonder account.
Als je als particulier een account aanmaakt kun je ook je eigen Moodboards samenstellen, bewaren en oproepen.
Je kunt als particulier ook gebruik maken van alle services die Designlinq biedt zoals het maken van een interieurontwerp of een lichtplan.
Je kunt als particulier géén gebruik maken van OFFERTE LIVE!. Dat kan alleen met een geldig Kamer van Koophandel nummer en BTW nummer (dus als je ZZP'er bent kan dat wel).
Voor onze klanten is het maken van een interieurontwerp of lichtplan GRATIS!
Als je een interieurontwerp of lichtplan door ons wilt laten maken zullen wij daar in eerste instantie wel de gangbare tarieven voor rekenen, afhankelijk van de grootte van het project.
Zodra je de in dit ontwerp of plan voorgestelde design producten ook daadwerkelijk bij ons bestelt zullen wij de berekende advieskosten volledig crediteren op de geplaatste bestelling.
Hierdoor betaal je bij Designlinq dus niets voor ons professionele advies!
Voor montage en inhuizen van de bestede producten wordt vooraf een vast tarief afgesproken.
Voor mogelijke klachten of problemen over leveringen of producten kun je met ons contact opnemen per email: [email protected]. Wij zullen dan op werkdagen binnen 24uur reageren en je klacht conform onze Algemene Voorwaarden inhoudelijk binnen 14 dagen beantwoorden.
www.designlinq.nl is een online activiteit van Designlinq BV, Goudsesingel 156-unit 7 (unit 7), 3011 KD Rotterdam.
BTW nr.: NL857762564B01
KvK nr.: 69165726
Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Mocht er bij een product aanvullende (fabrieks-) garantie aangeboden worden dan doet deze aanvullende garantie niets af aan de wettelijke garantie.
Informatie over mogelijke fabrieksgarantie is bij de desbetreffende producten te vinden.
Voor mogelijke klachten over onze dienstverlening of producten kun je met ons contact opnemen per email: [email protected]. Wij zullen dan op werkdagen binnen 24 uur reageren en je een ontvangstbericht van je klacht per mail sturen en vervolgens je klacht conform onze Algemene Voorwaarden inhoudelijk binnen 14 dagen beantwoorden.
Bestel je als consument en mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling van je klacht dan kun je die klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te den Haag of via deze link: www.sgc.nl. Tevens kun je die klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr)
Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht kun je deze voor bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (www.thuiswinkel.org).
Wij respecteren de privacy van alle gebruikers en bezoekers van onze site en zorgen ervoor dat de persoonlijke informatie die je aan ons doorgeeft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken de verstrekte gegevens om je bestelling zo snel en goed mogelijk te kunnen leveren en zullen persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken. Als je onze volledige privacy statement wilt lezen klik dan hier.